Managementul Urgentelor

Situatiile imprevizibile din timpul dezastrelor cauzate de natura, om sau erori tehnologice au consecinte grave si constituie forme de amenintare la adresa securitatii si sigurantei cetatenilor.

Confruntandu-se cu resurse limitate si responsabilitati in crestere, institutiile publice au nevoie de solutii inteligente pentru a asigura managementul situatiilor de urgenta.

In acest context, Mira Telecom a proiectat si dezvoltat un sistem integrat de comanda si control, care asigura suportul necesar desfasurarii activitatilor de interventie in cazul situatiilor de urgenta.

Sistemul este alcatuit din:

management_1

Centru fix de comanda, control, comunicatii

  • are rol de coordonare si monitorizare a situatiilor de urgenta si a dezastrelor
  • este compus din aplicatia software de comanda si control (MSS), harta GIS, subsisteme IT si platforma de comunicatii unificata

Are urmatoarele functionalitati principale:

  • asigura managementul situatiilor de criza in cazul producerii evenimentelor
  • efectueaza activitati de analiza, evaluare si sinteza referitoare la situatiile de urgenta
  • planifica si pregateste actiunea de raspuns pentru fiecare eveniment in parte
  • asigura mediatizarea situatiilor de urgenta prin mijloace audio, video si internet

Mira-Telecom_Managementul-Urgentelor-2

Centrul mobil de comanda si control

Este deplasat la locul incidentului/dezastrului pentru a asigura conditii bune de comnunicatii pentru toti actorii interventiei din teren (autoritati, departamente implicate in managementul situatiilor de urgenta) si centrul de comanda fix.